لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام به شما طرفداران یاسرخان با توجه به پافشاری شما دوستان گلم این بار کلیپ صوتی مزاحم شدن یاسر خان به ۱۱۸ رو براتون آماده کردم که خیلی توپه-اگر نظرات شما دوستان به حد کافی برسه باز هم از مزاحمت های یاسر خان به ۱۱۰ جدید(برای بار دوم) و... رو قرار میدم.

 

مزاحم تلفنی به ۱۱۸

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


 

 


ادامه مطلب


 

دانلود قسمت هفدهم انیمیشن تماشایی The Looney Tunes Show 2011
The Looney Tunes Show 2011
22mins | HDTV | DivX | 624x352 | 24 Fps | MP3 128 Kbps | 171MB
Genre: Animation | Comedy | Family


کارتون های تلویزیونی علاوه بر این که کودکان را سرگرم می کنند می توانند دقایقی حتی بزرگترها را هم پای نمایشگر ها نگه دارند ، کارتون های تام و جری که از قدیمی ترین کارتون هایی بوده اند که پخش شده اند حتی کودکان امروزی هم از دیدن آن ها سرگرم می شوند ؛ در کنار تام و جری کارتون های دیگری هم مثل باگزبانی بوده اند که با ارائه مدل های جدید امروزه جز محبوب ترین ها میان خردسالان هستند ؛ مدل 2011 این کارتون جذاب با کمی تغییرات ارائه شده است ؛ استفاده از کاراکترهای دیگر کارتون ها و کمی در هم ریختگی موضوعی به جذابیت این کارتون افزوده است ، همه چیز در هم گره می خورد تا شخصیت های مختلف کارتونی با هم ماجراهای جدیدی را پدید آورند. The Looney Tunes Show نام این کارتونی است که قرار است ما شما کاربران از این پس قسمت های مختلف آن را دانلود کرده و با کیفیت بسیار مناسب به نظاره بنشینید و کودکان را برای دقایقی سرگرم کنید. ضمنا سعی کرده ایم کیفیتی را انتخاب کنیم که با توجه به حجمش برای اکثر کاربران امکان دانلود این قسمت ها وجود داشته باشد. کیفیت با توجه به حجم بسیار مطلوب می باشد. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 


 


ادامه مطلب

 

فصل اول انیمیشن تماشایی بره ناقلا Shaun The Sheep

 

انیمیشن بره ناقلا آنقدر جذاب و جالب هست که حتی امروزه به اندازه انیمیشن های معروفی همچون تام و جری میان کودکان و خردسالان و حتی بزرگترها محبوب شده است. داستان های متفاوت جالبی که نویسندگان این انیمیشن برای این کارتون در نظر می گیرند به سبب نو و جدید بودن بسیار موفق عمل کرده اند. 

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 889
بازدید کل : 65037
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1